loading...
اسمان چشم هایت
دیانا بازدید : 37 یکشنبه 25 دی 1401 نظرات (0)

سلام! 

من بازم برگشتم. آخرین باری که اینجا چیزی نوشتم برای سال ۹۸ بود. اون موقع ترم سوم دانشگاه بودم. تیر امسال فارغ‌التحصیل شدم! 

کسی بازم وبلاگ میخونه؟ یا هنوزم وبلاگ نویسی رواج داره؟ 

نمی دونم کسی میخونه یا نه ولی دوست دارم بیشتر بیام و اینجا چیزی بنویسم. یه جورایی برام حکم دفتر خاطرات داره یا یه گوشه امن دنیا.

سال ۹۵ تازه دبیرستانم تموم شده بود از سر بی حوصلگی اومدم این وبلاگ رو درست کردم. امروز یه دفعه یاد اینجا افتادم ولی اسم و رمز ... از یادم رفته بود🤣 

با کلی درگیری برگشتم. شاید فردا هم برگشتمو بازم چیزی نوشتم. اینجا بشه یه دفتر خاطرات برای خودم و اگه کسی اومد و خوندش، بشه گوش شنوای حرفام. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت عاشقانه, داستان,طنز,شعر همه چی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظرتون توی وبلاگم داستان بزارم یا نه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 2,100
  • کدهای اختصاصی
    رز شیرین